Το αν συμφωνώ ή όχι με το σύνθημα δεν είναι το θέμα εδώ. Εδώ το θέμα είναι αν συμφωνώ με την πράξη.
Οπότε είπα να προσεγγίσω το πράγμα λίγο διαφορετικά. Θεώρησα λοιπόν ότι αντί για το ΠΑΜΕ, εκείνη τη μέρα ακτιβιστές της ΟΝΝΕΔ (το παραδέχομαι, ο όρος είναι αστείος) ανέβηκαν στον βράχο και άπλωσαν ένα πανό με το σύνθημα: «Το ΠΑΣΟΚ φταίει για τα spreads». Ή ότι το 2009 ακτιβιστές της ΠΑΣΠ (άλλο σπέις σενάριο) ανέβηκαν και άπλωσαν ένα πανό με το σύνθημα «Λεφτά υπάρχουν». Ή ότι ακροδεξιοί αύριο μεθαύριο (καθόλου σπέις σενάριο) ανεβαίνουν και κρεμάν το σύνθημα «Έξω οι μετανάστες από τη χώρα».
Σε όλα τα παραπάνω σενάρια θα καταδίκαζα ξεκάθαρα τις πράξεις. Και τα συνθήματα βέβαια, αλλά είπαμε αυτό δεν είναι το θέμα εδώ. Επειδή λοιπόν σε όλα τα παραπάνω σενάρια ξεκάθαρα θα καταδίκαζα τις πράξεις είμαι πλέον σίγουρος ότι δεν γουστάρω με τίποτα τη συγκεκριμένη τζάμπα μαγκιά του ΠΑΜΕ.
Δεν είναι ότι με ενδιαφέρει ο τουρισμός. Όχι ότι δεν με νοιάζει ο τουριστικός αντίκτυπος αλλά έτσι και αλλιώς θεωρώ αστείο να σκεφτόμαστε το αν θα υπάρχουν συνέπειες στον τουρισμό μιας χώρας που βρίσκεται σε τόσο κρίσιμο σημείο. Προφανώς και θα υπάρχουν.
Τέλος πάντων θα ήθελα πολύ η Ακρόπολη να είναι ένα σημείο ουδέτερο. Ένα σημείο που, μετά από 25 αιώνες ιστορίας, έχει κερδίσει το δικαίωμα να μην δέχεται κανέναν να του κρεμά το εφήμερο σύνθημά του. Αυτός ο βράχος έχει κατοχυρωθεί στους αρχαίους Αθηναίους και ακόμα και η Ελληνική Σημαία που φέρει απάνω του υπάρχει εκεί όχι γιατί εμείς δώσαμε κάτι στον βράχο αλλά γιατί ο βράχος δίνει πολλά στη σημαία. Η οποία, αν το καλοσκεφτείτε, έχει τόση σχέση με τον βράχο όση ο σταυρός με τους αρχαίους Αθηναίους.
Και τέλος πάντων, το να μην ξεφτιλιστείς όταν παίζεις με αυτόν τον βράχο θέλει πολύ μαγκιά. Έχω την εντύπωση ότι οι τελευταίοι που το κατάφεραν λέγονται Μανώλης Γλέζος και Λάκης Σάντας. Ρισπέκτ σε αυτούς. Και μόνο σε αυτούς.
Στη φωτογραφία μία σχετική «ανακοίνωσις».
Για επιστροφή στην κεντρική σελίδα της υποκειμενικής ενημέρωσης πατήστε εδώ.
4 σχόλια:
Oι αρχαίοι Έλληνες δεν ήταν θεοί, ούτε ρεύονταν αστραπές, ούτε έκλαναν βροντές.
Όμως στην εποχή τους ήταν και οι πρώτοι μάγκες και η σκέψη τους γέννησε αυτό που λέμε δυτικό πολιτισμό.
Καμιά σχέση με τους παρακμιακούς Mάο - Mάο που κατοικούν σήμερα τα ίδια χώματα και νομίζουν ότι είναι θέουλοι λόγω κληρονομικού δικαιώματος.
Aκριβώς επειδή η συντριπτική πλειονότητα των Nεο-EΛ είναι απαίδευτοι Mάο - Mάο,γι αυτό έχουμε αυτές τις σαχλαμαρίτσες απείρου κάλους...
Το θέμα είναι ότι οι περισσότεροι εδώ νομίζουν ότι είναι απόγονοι του Περικλή. Για τον Αλή Πασά δεν έχει ακούσει κανείς τίποτα...
Το σκεπτικό του σχολίου, ασφαλώς και με καλύπτει: Θα ήταν κρίμα ο κάθε πικραμένος ν' ανεβαίνει στην Ακρόπολη και να κρεμάει ένα πανό με τις απόψεις του.
Όμως ειδικά μετά από αυτό που έγινε χτες (Παρασκευή), νομίζω πως η ενέργεια του ΠΑΜΕ δικαιώνεται αναδρομικά:
Προχτές, Πέμπτη, η κυβέρνηση αποφάσισε καλώς ή κακώς να ψηφίσει έναν νόμο. Κάποια διάταξη αυτού του νόμου, δεν άρεσε στους διεθνείς τοκογλύφους. Αυτό ανάγκασε την κυβέρνηση, χτες, Παρασκευή, να φέρει μια τροπολογία η οποία άλλαζε ένα άρθρο του νόμου που είχε ψηφιστεί μόλις προχτές, Πέμπτη.
Είναι εμφανές ότι υπάρχει ένα ζήτημα ανυπαρξίας ελληνικής κυβέρνησης -δε μιλάμε για απλή συνήθη νεοελληνική υποτέλεια, αλλά για ανυπαρξία κυβέρνησης. Πρόκειται για κυβέρνηση από πιόνια.
Τι πιο λογικό, λοιπόν, από το να ανέβει κάποιος στην Ακρόπολη -που καλώς ή κακώς έχει συνδεθεί συμβολικά με την "εθνική ανεξαρτησία"- και να κρεμάσει ένα πανό αντιστασιακού περιεχομένου...
Δεν είναι βέβαια πράξη ισοδύναμη με το κατέβασμα της γερμανικής σημαίας, αλλά πλησιάζει κάπως...
Ναι. Αυτό είναι το θέμα. Το πως ορίζει ο καθένας την αντίσταση. Για τους ακροδεξιούς αντίσταση είναι ο "ξεσηκωμός" εναντίον των μεταναστών. Άρα, εφόσον ο βράχος είναι σύμβολο ανεξαρτησίας ας ανεβάσουμε ένα πανό.(που δεν είναι βέβαια - οι Αθηναίοι τον είχαν σαν σύμβολο εξουσίας --> Να ποιος είναι το αφεντικό στη συμμαχία της Δήλου. Τέλος πάντων, ο βράχος θα ήθελα να είναι ουδέτερη ζώνη. Δεν μας ανήκει. Απλά έχει την ατυχία στη γραμμή του χρόνου να του κατσικωθεί ένας λαός που πιστεύει ότι κρατά μόνο από τον Περικλή. "Θέλε" θα μου πεις...
Δημοσίευση σχολίου