Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

Πιστοποιητικό Κοινωνικών Φρονημάτων


-Πες μου δυο πράγματα για σένα

-Έχω πτυχίο του Οικονομικού Πανεπιστημίου και μεταπτυχιακά στη Διοίκηση Επιχειρήσεων. Είχα δουλέψει 9 χρόνια στην Price Waterhouse Coopers και στο Υπουργείο βρίσκομαι από το 2000. Δυστυχώς, ενώ για την πρόσληψή μου είχε μετρήσει η προϋπηρεσία μου εκεί, ουδέποτε στο Υπουργείο με τοποθέτησαν πάνω στο αντικείμενό μου με αποτέλεσμα από τότε να προσπαθώ να μετακινηθώ προς τη Διεύθυνση που σας λέω ότι θέλω να πάω τώρα.

-Ναι, εντάξει όλα αυτά, αλλά είσαι και λιγάκι δεξιούλης, έτσι δεν είναι;

Ο παραπάνω διάλογος στις λεπτομέρειες του έχει αλλαχτεί για να αποφύγουμε τον, έστω και μικρό, κίνδυνο να καρφώσουμε τον ταλαίπωρο που προσπαθεί να εργαστεί πάνω στο αντικείμενό του.

Η τελευταία πρόταση όμως (Ναι, εντάξει όλα αυτά, αλλά είσαι και λιγάκι δεξιούλης, έτσι δεν είναι;) μεταφέρεται ακριβώς όπως μου τη μετέφερε και ο παθών...

Όχι ότι δεν έχω ανάλογες προσωπικές εμπειρίες αλλά όπως και να το κάνεις, το «λιγάκι δεξιούλης» είναι καταπληκτική φράση. Είναι σαν να λέμε, θα μου φέρεις και ένα πιστοποιητικούλι κοινωνικών φρονημάτων, έτσι δεν είναι; Όλα αυτά το 2009.

Α ρε Βύρωνα Γουΐ-Μις-Γιου Πολύδωρα πόση αλήθεια έλεγες όταν ξεστόμιζες εκείνη την απίθανη φράση για τα 10.000 δικά μας παιδιά αμέσως μετά τις εκλογές του 2004. Μόνο που δεν τόλμησες να πεις όλη την αλήθεια ως προς το νούμερο!

Αναρωτιέμαι αν η φυγή προς Καναδά είναι μια κάποια, έστω και παγωμένη, λύση...

Στη φωτογραφία καναδέζικες λίμνες και καναδέζικα όρη και άγρια βουνά...

Για επιστροφή στην κεντρική σελίδα της υποκειμενικής ενημέρωσης πατήστε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: