Πέμπτη 3 Ιουνίου 2010

Θέλω να καρφώσω, τώρα!!!

Και δε μ' αφήνουν. Προχτές αγόρασα ένα φαρμάκι για την πονεμένη μέση μου. Αφού χρησιμοποίησα το φαρμάκι το μάτι μου έπεσε στο κουτί. Έλλειπε το αυτοκόλλητο!!!! Τον κλέφτη το φαρμακοτρίφτη!!! Είχε ξεκολλήσει το αυτοκόλλητο από το κουτί, το είχε κολλήσει σε κάποια άσχετη, με μένα, συνταγή και στη συνέχεια ξανάβαλε το κουτί στο ράφι και μου το πούλησε! Το οποίο σημαίνει ότι θα πάρει τα λεφτά διπλά. Από εμένα και από κάποιον ασφαλιστικό φορέα!!!

Κλέεεφτεεες!!!!

Οπότε και είπα να καταγγείλω. Να καρφώσω. Να κλονίσω το σύστημα της παράνομης συνταγογράφησης. Να σώσω το ασφαλιστικό σύστημα. Να επιτεθώ και ’γω σε κάποιον ανεμόμυλο τέλος πάντων βρε αδερφέ!!! Και μάλιστα, κατά παράβαση των χρηστών ηθών, επωνύμως καθώς διαθέτω απόδειξη πώλησης και κουτί με barcode το οποίο σημαίνει ότι θεωρητικά, η συνταγή μπορεί να ανιχνευθεί και η παράβαση να στοιχειοθετηθεί απολύτως.

Και μπήκα. Στη σελίδα http://www.ypee.gr/PIndex.aspx?pid=23 όπου ο πάσας ένας μπορεί να καρφώσει ανωνύμως ή επωνύμως. Να καταγγείλει αν θέλετε. Δεν με νοιάζει ο όρος. Άλλοι θα με πουν ρουφιάνο, άλλοι υπηρέτη του συστήματος, άλλοι δοσίλογο κ.ο.κ. Εγώ όμως, απλά, θέλω να περπατώ σε σωστά πεζοδρόμια και να έχω σύνταξη, εκεί, προς το τέλος...

Συμπλήρωσα τη φόρμα, έγραψα και την καταγγελία, πάτηξα και το κομβίον για να πέσει το σφυρί στη πρόκα αλλά,

Τ Ζ Ι Φ Ο Σ ! ! !
«Η υπηρεσία είναι προσωρινά μη διαθέσιμη. Παρακαλώ ξαναπροσπαθήστε αργότερα.»

Φτου!!! Τι μαλάκες!! Γυρνάω πίσω τον μπράουζερ και το μάτι μου πέφτει στο τηλέφωνο καταγγελιών. Δε γαμπιιιπιέται, λέω, θα τους πάρω στο τηλέφωνο. Ναι καλά. Την πρώτη φορά βούιζε. Την δεύτερη δεν απαντούσαν.

Στη φωτογραφία, οι τρεις μου προσπάθειες εναντίον του συστήματος!!!

Για επιστροφή στην κεντρική σελίδα της υποκειμενικής ενημέρωσης πατήστε εδώ.

2 σχόλια:

Yannis Zabetakis είπε...

1520...

δουλεύει!

κάρφωσεεεε τώραααα

O Σχολιαστής είπε...

Η πρόκα ίσιωσε στις 11 και 40 το πρωί. Από την ηλεκτρονική σελίδα!!! Έσωσα τη χώρα ο μπιπ πάλι!!!