Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Το κίνημα της κόρνας ΙΙ

Το παρακάτω προφανώς δεν έχει γίνει σε συνέχεια της πρώτης ανάρτησης. Προφανώς, εκφράζει τις σκέψεις που έχουν μπει στο κεφάλι μας, ταυτόχρονα, σε όλους. Η αντίδραση της Ειρήνης έγινε ενάντια σε έναν από τους πιο μεγάλους πολιτικάντιδες που πραγματικά έχει το θράσος να εξακολουθεί να ζει σε αυτή τη χώρα. Στον άνθρωπο που ως Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών έχει πει το 1999, το αμίμητο: «Η κρίση του Χρηματιστηρίου έχει ημερομηνία λήξης και αυτή είναι η επόμενη των εκλογών», τάζοντας στην ουσία λεφτά στην πλέμπα που θα ψήφιζε και θα διατηρούσε στην εξουσία το ΠΑΣΟΚ. Το σχόλιο της Ειρήνης στην προ-προηγούμενη ανάρτηση με την οποία έλεγα ότι είναι κακό και άδικο για τους κλέφτες να φωνάζουμε τους πολιτικούς κλέφτες, αλλά όταν τους βλέπουμε στο δρόμο να κράζουμε «ΒΟΥΛΕΥΤΗΗΗΗΣΣΣΣΣ» είναι το εξής:

«Εγώ, όμως, είδα προχθές στο (έρημο ακόμα -ήταν πρωί, οι πουτάνες βγαίνουν αργότερα), Κολωνάκι, τον Γιάννο Παπαντωνίου να κατεβαίνει από μια μερσεντές με οδηγό. Εκτός από την κυβερνητική θητεία του που πληρώνουμε και θα πληρώνουμε, θυμήθηκα επίσης με το που αντίκρισα την φάτσα του, πως παράτησε την πρώην γυναίκα του αφού της έφαγε τα λεφτά, και πως όταν εκείνη πέθανε (ήταν άρρωστη), ο τύπος δεν έκανε τον κόπο να πάει καν στην κηδεία της. Έτσι, γύρισα και του είπα "Μ' αρέσει που έχετε το θράσος να κυκλοφορείτε στον δρόμο". Η γνωστή απ' την τηλεόραση φωνή μου απάντησε εκνευρισμένα: Όπως και εσείς, κυρία μου". "Μα εγώ δεν έχω κλέψει κανέναν", απάντησα και απομακρύνθηκα. Κάτι φώναζε από πίσω μου, αλλά δεν τ’ άκουσα.
Ειρήνη»

Μπράβο βρε Ειρήνη. Μπράβο.

Στη φωτογραφία, θέλει ο Γιάννος να  κρυφτεί και η χαρά δεν τον αφήνει. Για την ιστορία, η φωτογραφία είναι από την περίοδο που είχε διατελέσει και παπάς (minister) των στρατιωτικών.


Για επιστροφή στην κεντρική σελίδα της υποκειμενικής ενημέρωσης πατήστε εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: